אטרקציות שייט באיסלנד

איסלנד נחשבת לאחת המדינות הציוריות והיפות ביותר בעולם המערבי. למעשה באיסלנד תוכלו למצוא דברים אשר לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בעולם – בתי קפה איכותיים, טיול ושייט בין קרחונים, טיפוס להרי געש ואפילו לשוט יחד עם לוותינים. איסלנד היא ארץ שמלאה בניגודים ובכל חודשי השנה ושעות היום תוכלו למצוא פעילות שתעזור לכם להנעים את זמנכם.
שייט בלגונת הקרחונים באיסלנד

לא מוותרים על שייט לוויתנים מרייקיאוויק

ממש מתוך הנמל של עיר הבירה רייקיאוויק אפשר לצאת לשייט לוויתנים. במהלך השיט תפגשו את הלוויתנים באזור המחייה שלהם ביותר – במסגרת השייט תצאו אל אחד מן המפרצים הקסומים ביותר בעולם (מפרץ Faxafloi) בו תוכלו לראות לוויתנים, ציפורים נדירות הניזונות מן הדגים המצויים במפרץ ותוכי ים. איסלנד הפכה בעשורים האחרונים לבחירתם הטבעית של מיליוני חובבי לווייתנים מאחר והיא נותנת את האפשרות לראות את אותם לוויתנים אהובים בצורה הטבעית והחופשית ביותר.

נמל רייקיאוויק הוא לא המקום היחיד בו תוכלו לצפות בלוויתנים. למעשה תוכלו למצוא שייט לוויתנים במקומות נוספים בצפון איסלנד:

  • שייט לוויתנים שיוצא מהוסאוויק
  • שיט לוויתנים שיוצא מאקוריירי
  • שייט לוויתנים שיוצא מדאלוויק
שייט לווייתנים

שייט אמפיבי בלגונת הקרחונים Jökulsárlón

שייט אמפיבי בלגונת הקרחונים Jökulsárlón נחשב לשייט הפופולרי ביותר באיסלנד באחד מן המקומות הכי יפים בעולם. זו חוויה בלתי נשכחת בה אתם מתקרבים לקרחונים במרחק נגיעה. הסיור מתחיל במרכז המבקרים ב- Jökulsárlón. אחרי שתעלו על כלי שיט אמפיבי עוד ביבשה ותרדו יחד איתו אל המים.

במהלך השייט תוכלו להבחין בלא מעט כלבי ים וציפורים אשר מזמן הפכו את Jökulsárlón לביתם השני.לגונת הקרחונים Jökulsárlón נחשבת בעיניי מקומיים ותיירים רבים כאחד מהמראות המרהיבים באיסלנד.

שייט בלגונת הקרחונים Fjallsárlón: פנינה נסתרת

לגונת Fjallsárlón היא אחת מהלגונות הקרחוניות היפות בעולם אשר נחשבת בעיני רבים לפנינה נסתרת מאחר והיא טיפה “מוסתרת” מן האזור התיירותי ולא ניתן להגיע אליה בלי הכוונה. ב- Fjallsárlón תשוטו בין קרחונים אשר צפים באגם כחול. ההקרחונים לצערנו נעלמים אט אט מן העולם, מאחר ולא ניתן למצוא הרבה לגונות קרחוניות בעולם אנו ממליצים לכם לא לוותר על האטרקציה ולצאת להפלגה.

שייט בלגונת קרחונים

שייט בין איי ווסטמן

אחד האזורים המיוחדים באיסלנד הוא איי ווסטמן, האיים שנולדו מתוך הלבה. במהלך שייט בין איי ווסטמן אתם תפליגו בין האיים השונים בסירת זודיאק (RIB) מהירה אשר הופכת את חווית השייט למהירה וחווייתית. במהלך הטיול אתם תראו את האיים הקטנים הנמצאים סביב ווסטמן, תראו סלע אשר נראה כמו פיל ענקי, תפגשו חיות בר וחיות ים ותכנסו אל מערת לבה על המים. תקבלו שיעור קטן על ההיסטוריה של האיים ואם יתמזל מזלכם ישנו סיכוי שתפגשו קצת דולפינים בדרך..

רוצים לדעת איך לשלב את פעילויות השיט בתכנית הטיול שלכם? לשם כך הכנו את החוויה הקלאסית לתכנון הטיול באיסלנד.

אולי יעניין אותך:

מטייל באיסלנד
נמרוד רון

איסלנד למטייל

איסלנד למטייל: טיפים שכדאי לאמץ לטיול באיסלנד קבוצת הפייסבוק ושיתוף מידע קהילתי זוהר צפוני באיסלנד מפת איסלנד חסכו כסף בתכנון טיול לאיסלנד שיתוף וקבלת מידע

קרא עוד »
קניון Stakkholtsgja מושלג, בדרום איסלנד
דרום איסלנד
נמרוד רון

קניון Stakkholtsgja

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הנופים המרשימים של איסלנד היא באמצעות שלל מסלולי ההליכה המדהימים שניתן למצוא בה, אשר יעניקו לכם חוויות יוצאות דופן, ואת הזכות להגיע אל מקומות מיוחדים וריקים יחסית מתיירים, שלא ניתן לראות מהכביש ומנקודות התצפית המוכרות. בכתבה זו, נספר לכם בדיוק על מסלול מסוג זה, שדרך הליכה בקניון מיוחד ומרהיב ביופיו, מגיע אל מפל נסתר.

קרא עוד »

ברוך שובך!