כך תשתמשו בתכנית הטיול

כך תתאימו את התכנית למספר ימי הטיול שלכם

היי! אנחנו מאד שמחים שרכשתם את התכנית הקלאסית שלנו ואנחנו בטוחים שאם תשתמשו בה היטב, תוכלו להפיק מקסימום הנאה מהשפע שיש לאיסלנד להציע למטיילים.

אם תגיעו לאיסלנד בטיסה מאוחרת ערב לפני תחילת הטיול, ייתכן ותעדיפו לישון קרוב לשדה ולאסוף את הרכב למחרת בבוקר, במקרה הזה אנחנו ממליצים ללון באחד משני המלונות הבאים:

Aurora Keflavik – צמוד לשדה, אפשר ללכת ברגל.

Hotel Keflavik – נסיעה קצרה במונית.

אם תגיעו בשעות הצהריים אנחנו ממליצים לבחור אחת או שתיים מההמלצות שלנו לטיול בחצי האי רייקיאנס (האזור בו נמצא שדה התעופה) ומשם להמשיך ללון ברייקיאוויק ולהנות קצת מהעיר בערב ההגעה.

כך מומלץ להשתמש בתכנית: 

  • בכל יום פרטנו על יעדי המסלול השונים, מרבית הכניסות לשמורות והיעדים השונים הן בחינם פרט לתשלום בעבור החניה, במקומות בהן זה המצב צריך לשלם במדחן, או באתר ייעודי לכך, בדרך כלל תמצאו קוד QR לתשלום בקלות על השילוט במקום.
  • בחלק מהימים הצענו פעילויות נוספות והן בתשלום, למשל סיור רכיבה על אופנועי שלג, סיור הליכת קרחונים, שייט לווייתנים ועוד, את הסיורים הללו אנו ממליצים להזמין חודשים מראש על מנת שיובטח מקומכם, אם תמתינו עד לחודשי הקיץ לביצוע ההזמנה ייתכן ולא יישאר מקום, חלק מהפעילויות אפשר לבצע במספר מקומות (אופנועי שלג, מעיינות חמים) ככה שאנחנו ממליצים לעבור על התכנית ולהחליט מה הבלאנס הנכון עבורכם מבחינת כמות הפעילויות והקצב היום יומי שלכם.
  • בזמן הטיול אנחנו ממליצים להיכנס בתחילת כל יום טיול מתוך הטלפון שלכם ליום הטיול הרלוונטי וללחוץ על המפה לניווט ישיר ליעדים שלכם (לשם כך יש להוריד אפליקציית גוגל מפות).
  • בסוף כל יום טיול תמצאו את ההמלצות שלנו על מלונות ברמות שונות, אם המלונות הללו לא פנויים או שאתם מעוניינים במלונות אחרים, תוכלו לחפש בעצמכם מלונות לפי שם האזור שציינו (קישור ישיר ״למלונות נוספים״, את המלונות חשוב להזמין כמה שיותר מוקדם בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.
  • יום נוסף באיי ווסטמן: במידה ויש לכם 11-12 ימים, תוכלו ללון באיי ווסטמן ולעשות שם יום טיול נוסף, לשם כך תצטרכו להוסיף לינה נוספת באזור Hella אחרי יום מספר 1 או 2, כאן תוכלו לקרוא על יום הטיול שלכם באיי ווסטמן.
  • יום טיול נוסף בחצי האי רייקיאנס: אם יש לכם יום נוסף חופשי מאזור רייקיאוויק או נחתתם מוקדם בבוקר ואתם רוצים לעשות יום באיזי ולהתחיל את הטיול המשמעותי שלכם רק מחר, זה היום בשבילכם, חצי האי רייקיאנס ממוקם בין שדה התעופה שבו תנחתו (ותמריאו) ולכן הוא האופציה הטובה ביותר לחקור אותו היא ביום ההגעה או ביום ההמראה, סדר היעדים מסודר כאילו תעשו אותו ביום האחרון ממש לפני הטיסה, כך שאם תרצו לעשות אותו ביום הראשון שלכם באיסלנד תצטרכו להתחיל בסדר ההפוך. כאן תוכלו לקרוא על יום הטיול שלכם בחצי האי רייקיאנס. 
  • יום נוסף בדרום (מכתשי לאקי): אפשרות נוספות היא להוסיף יום לינה ב- Skaftafel/Hoff שבאזור הדרום ולהקדיש יום טיול לסיור מאורגן למכתשי לאקי. אחת מההתפרצויות הוולקניות הגדולות ביותר באיסלנד. מומלץ לנסוע באופן מאורגן כי מדובר בנסיעה בכבישי F שמתאימה לנהגי שטח מנוסים, אך תוכלו גם לנסוע עצמאית במידה ויש לכם ג׳יפ גבוה מספיק וניסיון בנהיגת שטח. מכתשי לאקי נוצרו כתוצאה מאחת ההתפרצויות הכי גדולות בעולם: ההתפרצויות יצרו מכתשי ענק מהם פרצה הלבה למרחק של כ-25 ק”מ.
    הלבה זרמה כ-8 חודשים וכיסתה שטח של 565 ק”מ רבועים, כשטח תל אביב, השרון וגוש דן יחדיו.
  • הגעה למכתשים באופן עצמאי היא דרך כביש F206, הדרך מתחילה סמוך לחוות Hunkubakkar. הנסיעה אורכת כ-3 שעות לכל כיוון (בסופר גיפים היא אורכת כשעה וחצי לכיוון). אם ירדו גשמים בימים שקדמו להגעתכם ייתכן ותצטרכו לעבור נחלים ונהרות, מומלץ לבדוק את מצב הכביש road.is במרכז המבקרים (ולאסוף מפה) טרם היציאה,
  • מפה והסברים על שבילי ההליכה באזור תמצאו כאן.
  • לחצו להגעה למרכז המבקרים.

אולי יעניין אותך:

Dverghamrar - צוקי הגמדים
דרום איסלנד
מעיין יאני רון

Dverghamrar – צוקי הגמדים

צוקי Dverghamrar נוצרו כאשר מפלס הים היה גבוה בהרבה במהלך עידן הקרח. ההנחה היא שהמראה המיוחד של הסלעים נגרם כתוצאה מהגלים שבאו במגע עם הלבה

קרא עוד »
קניון Stakkholtsgja מושלג, בדרום איסלנד
דרום איסלנד
נמרוד רון

קניון Stakkholtsgja

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הנופים המרשימים של איסלנד היא באמצעות שלל מסלולי ההליכה המדהימים שניתן למצוא בה, אשר יעניקו לכם חוויות יוצאות דופן, ואת הזכות להגיע אל מקומות מיוחדים וריקים יחסית מתיירים, שלא ניתן לראות מהכביש ומנקודות התצפית המוכרות. בכתבה זו, נספר לכם בדיוק על מסלול מסוג זה, שדרך הליכה בקניון מיוחד ומרהיב ביופיו, מגיע אל מפל נסתר.

קרא עוד »
סיור סופרג׳יפים Fjallbak
המרכז ההררי
נמרוד רון

סיור לשמורת Fjallabak

שמורת Fjallabak במרכז ההררי של איסלנד בעלת אין סוף מסלולים אפשריים. אחד המעניינים ביותר הוא דרך עמק Fljótshlid, צאו לסיור סופרג׳יפים ותחקרו את האזור המדהים הזה.

קרא עוד »

ברוך שובך!

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את חבילת 10 ימי טיול שלנו