הליכה על קרחון מ-Skaftafell

קרחון Falljökull הוא חלק מקרחון Vatnajökull ברכס ההרים הגבוה ביותר באיסלנד. בהליכה על הקרחון, תוכלו להשקיף על כל שמורת הטבע המופלאה של Skaftafell, ששימשה לוקיישן לסדרות וסרטים כמו משחקי הכס, בטמן , ג’יימס בונד ועוד סדרות רבות אחרות.

כ-5 שעות נסיעה מרייקיאוויק, סמוך לפארק הלאומי Skaftafell תוכלו למצוא את אחד הקרחונים היפים ביותר באיסלנד, Falljökull. לשון שיוצאת מתוך הקרחון הגדול ביותר באירופה, Vatnajökull.במסגרת הטיול - תלמדו את העקרונות הבסיסיים של הליכה על קרחונים בעזרת מדריך, בסביבה בטוחה ונוחה. לא נדרש ניסיון או יכולות טכניות כלשהן, רק ראש ורגליים. תקבלו במקום את כל הציוד שתזדקקו לו: כולל רתמות, נעליים עם דוקרנים, וגרזני קרח. ההליכה כולה נעשית בהדרכה צמודה, ואורכה כשעתיים וחצי.

כשתטפסו על הקרחון המלכותי הזה - תבינו למה הוא נחשב לכל כך יפה. השילוב של צבעי התכלת, לבן, כחול וטורקיז בקרחון, יחד עם המפלים הקטנים, פסלי קרח טבעיים, נקיקים, קירות של קרח וההרים המושלגים שסביבו הופכים אותו לתופעת טבע עוצרת נשימה, לא פחות מכך. 

זו ההזדמנות שלכם ללכת על הקרח, להרגיש אותו ולחקור את תופעת הטבע הזו במו רגליכם ועיניכם.

במסגרת ההליכה על הקרחונים, ילווה אתכם מדריך מוסמך שיספר לכם כל מה שתרצו לדעת על הקרחונים באיסלנד, ההליכה היא באמצעות נעליים מיוחדות עם דוקרני קרח שמונעות החלקה, אותן תקבלו מהמדריך. חשוב להביא איתכם בגדים חמים כיוון שקר מאד על הקרחון, ורצוי גם להצטייד בכובעים וכפפות.

  • רכב 4×4 יאסוף אתכם מנקודת המפגש לקרחון
  • כל ציוד הבטיחות המתאים להליכה על קרחונים
  • קבוצות קטנות

דמי ביטול בסך 100% יחוייבו במידה וההזמנה תבוטל יום אחד או פחות לפני האירוע.

ברוך שובך!