חווית צילום אישית באיסלנד

איסלנד היא גן עדן לצילומים והקיץ יש לכם הזדמנות לחוויה ייחודית כאן באי  – צלמת מקצועית דוברת עברית שתתלווה אליכם בנקודות מפתח בטיול שלכם באיסלנד ותתעד אתכם על רקע נופי הפרא הצפוניים. בין אם אתם בטיול משפחתי, קבוצה בטיול מאורגן, זוג בירח דבש או תרמילאים – יעל בר כהן והמצלמה שלה יתעדו את רגעי השיא של הטיול שלכם ויספקו לכם מזכרת נפלאה לכל החיים. הטבע הייחודי של איסלנד הופך את חווית הצילום בה ליוצאת דופן. ביממה אחת תוכלו להצטלם על רקע מפלים, רכסי הרים, גייזרים, חופים שחורים, שדות לבה ואפילו רכובים על אופנועי שלג במסע על קרחון.
 
יעל בר כהן היא צלמת ישראלית שעברה להתגורר באיסלנד מתוך אהבה ארוכת שנים למקום. עם תואר בצילום מבצלאל ו-15 שנות ניסיון, יעל מתמחה בצילום אמנותי של אנשים בטבע. עבודותיה הוצגו בתערוכות, הופיעו בשלטי חוצות בישראל ובאיסלנד ופורסמו בעשרות מגזינים בינלאומיים.
לפרטים נוספים צרו קשר: [email protected]
או בווטסאפ: +354-7772253
 
צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן

 

 

מזג האוויר המשתנה באיסלנד הוא חלק ממה שהופך את הצילום למיוחד כל כך. המקומיים אומרים ש’אם אתה לא אוהב את מזג האוויר באיסלנד, חכה חמש דקות’, וכך ניתן לומר על תנאי הצילום. צילום נוף בעל מראה קודר ואפלולי עשוי להפוך לבהיר, מפואר ומזמין כעבור מספר רגעים.

הצילום באיסלנד משתנה גם בהתאם לעונה. המונח ‘שעת הזהב’ מתייחס לזמנים סביב זריחה ושקיעה, בהם תנאי התאורה אופטימליים לצילום; אולם באיסלנד ה’שעה’ הזו יכולה להיות ארוכה הרבה יותר. בשיא החורף השמש בקושי זוחלת מעבר לאופק, כלומר כל שעה של אור יום היא ‘זהובה’. בשיא הקיץ, לעומת זאת, השמש לא שוקעת לגמרי, כלומר הזמן הזה משתרע לאורך כל הלילה.

צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן

 

כמובן שבין עונות השנה מראה הטבע משתנה בכל מקום, אך הבדל זה דרמטי הרבה יותר באיסלנד מאשר ברוב המדינות. הביקור בחורף מספק נופים אחרים לגמרי מאשר בקיץ, כך שתוכלו לבסס את תוכניות הטיול שלכם סביב איזה סיפור אתם רוצים שהתמונות שלכם יספרו. לדוגמה, ביקור בהר קירקיופל בחצי האי סנאיפלסנס, אחד מנושאי הצילום הנודעים ביותר במדינה, יאפשר לכם ליצור תמונות ציוריות ושטופות אור.

הביקור בחורף, לעומת זאת, יאפשר לכם לתעד עד כמה הארץ יכולה להיות דרמטית וקשה כשהיא מכוסה בקרח ובשלג. הגיאוגרפיה של איסלנד הופכת את צילום הנוף לקל כמו שהוא מתגמל. ישנו מגוון עצום של נופים שונים הנמצאים לעתים קרובות בסמיכות זה לזה. תוך יום אחד בלבד תוכלו להצטלם במגוון רחב של נופים ורקעים איסלנדיים. 

 

צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן
צילום: יעל בר כהן

ברוך שובך!