טיול לחצי האי סנייפלסנס

טיול יום מרהיב מרייקיאוויק ל: ״איסלנד הקטנה״ – חצי האי סנייפלסנס, שמתאפיין בקרחונים, הרי געש, כלבי ים ונופים מרהיבים. תבקרו ב-Kirkjufell, “הר הכנסייה”המפורסם שהוצג כ-“הר ראש החץ” ב”משחקי הכס” ובעוד יעדים ונופים עוצרי נשימה

לאחר שהמיניבוס יאסוף אתכם מרייקיאוויק תצאו לדרככם לעבר אבן החן הנסתרת של מערב איסלנד, חצי האי סניפלסנס. שם תבקרו ביעדים שעד כה ראיתם רק בסרטים: הר Kirkjufell, "הר הכנסייה" שקיבל את צורתו בעידן הקרח האחרון לפני כ-12,000 כתוצאה מהמפגש שלו עם הקרחונים. בשל המראה הייחודי הזה, זהו אחד ההרים המצולמים ביותר באיסלנד. לאחר מכן תבקרו ב- Búdakirkja, הכנסייה השחורה של Búdir בחוף הדרומי של חצי האי, יש כפר עם רק מלון וכנסייה שחורה קטנטנה שנקראת Budakirkja שיושבת לבדה בין שדה של סלעי לבה. גם היא שימשה לסצנות ולתמונות איקוניות. 

משם תמשיכו לכפר הדייגים  Arnarstapi Fishing Village, Hellnar & Arch בכפר הדייגים הזעיר הזה יש צוקי חוף ציוריים שמקורם בלבה הפוגעת בגלי הפרא של האוקיינוס ​​האטלנטי. נמל זה ידוע באיסלנד כנמל היפה ביותר במדינה. אלפי שנים מאוחר יותר, השחיקה של הלבה יצרה קשתות אבן יפות במקום. 

משם תמשיכו לחוף Ytri-Tunga שבו נמצאת מושבת כלבי הים הגדולה ביותר באיסלנד ! כלבי ים אוהבים לבלות את זמנם על הסלעים של החוף היפה הזה. הם ידידותיים וסקרנים ויטפסו על הסלעים כדי שתוכלו לזהות אותם מרחוק. תצפו גם ב-Lóndrangar צוקי הבזלת בגובה של כ- 75 מטר המארחים מגוון עופות ים, ציפורי פולמר צפוניות ופאפינים.

וכמובן - ביקור ב-Djúpalónsandur, חוף של חול וולקני שחור שבו במשך מאות שנים חתרו דייגים איסלנדים אל שטחי הדייג הפוריים של האוקיינוס ​​האטלנטי. עד היום אפשר לראות שם את מה שנקרא "אבני הרמה" בהן השתמשו דייגים כדי לבחון את כוחם ולהוכיח שהם ראויים לחיים המאומצים פיזית של דיג בסירות משוטים אטלנטיות. תוכלו לנסות להרים אותן בעצמכם! 

תקנחו בביקור במכתש הוולקני של סקסהול, שנוצר לפני למעלה מ-4,000 שנה, מכתש וולקני זה נגיש כעת באמצעות גרם מדרגות ברזל המאפשר לכם לטייל בו. הטיול אינו מאתגר מדי ובו תגיעו לתצפית של 360 מעלות על שדות הלבה עם קרחון Snæfellsjökull מתנשא מעליהם. ההרפתקה מסתיימת כאשר המדריך יחזיר אתכם לרייקיאוויק ותוכלו לחזור הביתה כדי לספר על הנפלאות שיש למערב איסלנד להציע.

  • קבוצה קטנה עד 21 מטיילים.

  • מדריך מקצועי דובר אנגלית.

  • איסוף והחזרה לרייקיאוויק (האיסוף מהתחנות השונות אורך כ30 דקות)
  • Wifi ומוסיקה איסלנדית (:
  • דמי ביטול בסך 100% אם ההזמנה תבוטל יומיים או פחות לפני האירוע.

ברוך שובך!