טיפוס על קרחון Sólheimajökull

קרחון Sólheimajökull הוא קרחון איסלנדי מחוספס ומלא קרעי קרח מרשימים, לעתים גם פוגשים בו מפלים, נקיקים ואתם עשויים אפילו להיתקל בכמה מערות קרח טבעיות. הוא מהווה אזור פופולרי מאוד לטיולי וטיפוסי קרח מכיוון שניתן להגיע אליו בקלות מכביש הטבעת.

בין המישורים הגעשיים של החוף הדרומי תוכלו למצוא את קרחון Sólheimajökull: בעברית, קרחון בית השמש. הקרחון הוא למעשה חלק מ-Mýrdalsjökull והוא מהווה אזור פופולרי מאוד לטיולי קרח וטיפוסי קרח מכיוון שניתן להגיע אליו בקלות מכביש הטבעת.

הטיפוס על הקרח הוא מאתגר יותר פיזית מהליכה על קרחונים ודורש כושר טוב. בסיור זה יש לכם הזדמנות לחקור את הקרחון עטור הסדקים ולבחון את כישורי הטיפוס על הקרח שלכם. בקרחון תמצאו  תצורות קרח ייחודיות, בולענים ורכסים משוננים. קרחון Sólheimajokull הוא בהחלט אתר בלתי נשכח לבלות בו את היום.

במסגרת טיפוס הקרחונים, ילווה אתכם מדריך מוסמך שיספר לכם כל מה שתרצו לדעת על הקרחונים באיסלנד, ההליכה היא באמצעות נעליים מיוחדות עם דוקרני קרח שמונעות החלקה, אותן תקבלו מהמדריך. חשוב להביא איתכם בגדים חמים כיוון שקר מאד על הקרחון, ורצוי גם להצטייד בכובעים וכפפות. טיפוס על הקרחון מתאים לבעלי כושר גבוה מגילאי 12+ המדריך ילווה אתכם בבטחה ובאחריות לאורך הדרך, יראה לכם את תצורות הקרח המיוחדות, את המפלים והנקיקים הקטנים שנוצרים בתוך הקרח, תוכלו לראות קרח לבן, תכול וקרח צלול והכל בסביבה בטוחה וידידותית. 

דמי ביטול בסך 100% יחוייבו במידה וההזמנה תבוטל יום אחד או פחות לפני האירוע.

ברוך שובך!