סיור למכתשי לאקי

לפני קצת יותר מ-200 שנה התפרץ הר געש איסלנדי עם השלכות הרות אסון על מזג האוויר, החקלאות והחיים באיסלנד, הנוף של האזור מרהיב, הן בשל הטבע הייחודי והן מהפן ההיסטורי.

לפני קצת יותר מ -200 שנה התפרץ הר געש איסלנדי עם השלכות הרות אסון על מזג האוויר, החקלאות והתחבורה ברחבי חצי הכדור הצפוני - ואף עזר לעורר את המהפכה הצרפתית. הסדק הוולקני של לאקי בדרום איסלנד התפרץ במשך שמונה חודשים מ -8 ביוני 1783 עד פברואר 1784, כשהוא פולט לבה וגזים רעילים שהרסו את החקלאות של האי וגרמו למוות רב של בעלי החיים באזור. ההערכה היא שכרבע מאוכלוסיית איסלנד מתה אז כתוצאה מרעב.

הסיפור של ההר היה הרסני עבור התושבים דאז, אבל הנופים שנשקפים מהטיול הזה כיום פשוט מרהיבים. נסיעה בסופר ג׳יפ (8-16 מקומות ישיבה) תביא אתכם תוך שעה וחצי למכתשי לאקי. אם תבחרו לנסוע ברכב ה-4x4 שלכם, הנסיעה תימשך לפחות 3 שעות. מכתשי לאקי מפורסמים ביופיים, אבל הדרך לשם היא קשה. סיור ג'יפים מודרך מאפשר לראות את המכתשים בבטחה, על ידי ג'יפים מיוחדים שתוכננו עבור תוואי השטח המאתגר של איסלנד. תבקרו במכתש בריכת ה- Tjarnargígur, תחקרו מפלים נסתרים, ותיהנו מהטבע הפראי שיד אדם לא נגעה בו.

הסיור בלאקי אורך כשעתיים וחצי. יש מספיק זמן לטייל על פסגת הר הגעש לתצפית נהדרת על שורת המכתשים ולקרחון Vatnajokull. ולסייר בשביל הליכה לתוך המכתשים שליד הר לאקי. 

לנקודת המפגש לחצו כאן.

  • סופר ג'יפ עם 14 מושבים, בדרך כלל קבוצה של 10 אנשים בלבד בכל מכונית אלא אם כן יש קבוצה שנוסעת יחד או משפחה.

  • קבוצה קטנה פירושה פחות זמן שבו מחכים  לאחרים ויותר זמן טיול והנאה.
  • מדריך מקומי מנוסה
  • זמן לטייל מסביב, להתרשם מהלבה, מהמכתשים, מהנוף לקרחונים, לחצות נהרות, לצפות במפלים יפים, קניון מרהיב ועוד.
  • זכרו להביא אתכם מספיק אוכל ושתייה ליום מלא.

דמי ביטול בסך 100% יחוייבו במידה וההזמנה תבוטל יום אחד או פחות לפני האירוע.

ברוך שובך!