סיור סופרג׳יפ לשמורת לנדמנלאוגר: Landmannalaugar

לאנדמנלאוגר היא שמורה עם הרים צבעוניים שנוצרו בעקבות התפרצויות געשיות חוזרות ונשנות בהן יצאה לבה מקרום כדור הארץ ובמשך עשרות אלפי שנים יצרה הרים עם שכבות בצבעים שונים. השוני בצבעים הוא בהתאם לסוג המינרל בכל התפרצות, זכרו להביא בגד ים היות ותשתכשכו במעיינות חמים טבעיים!

המרכז ההררי הוא אחד המקומות היפים ביותר באיסלנד - אזור שאינו מיושב עם נופים פראיים במיוחד.

לאנדמנלאוגר היא שמורה עם הרים צבעוניים שנוצרו בעקבות התפרצויות געשיות חוזרות ונשנות בהן יצאה לבה מקרום כדור הארץ ובמשך עשרות אלפי שנים יצרה הרים עם שכבות בצבעים שונים. השוני בצבעים הוא בהתאם לסוג המינרל בכל התפרצות. בלנדמנלאוגר אפשר לעשות טרקים קצרים, ארוכים, ואפילו לטבול במעיינות חמים טבעיים כשברקע הנופים המדהימים של המרכז ההררי!

בסיור המאורגן, תגיעו לנקודת המפגש ומשם תצאו לסיור בסופר ג׳יפים סביב שורשיו של Hekla, אחד מהרי הגעש הפעילים באירופה. במסלול תחזו בנוף שעבר שינויים דרמטיים בשל אינסוף זרימות לבה שהגיחו משלל מכתשים וסדקים שונים.

לאחר טיול קצר וקל בלנדמנאלוגר, בשדה הלבה של לאוגרהראון, ובין נוף של הרים בצבעי כחול, ירוק, כתום ואדום, תגיעו למעיין חם ומחומם טבעית היוצא ממעמקי האדמה.

היתרון של סיור מאורגן בלנדמנלאויגר הוא הידע והניסיון הרב של המדריכים בשטח ההררי הזה, שנפתח רק בעונות הקיץ (בדרך כלל מה-10 ביוני עד ספטמבר), והעובדה שתיסעו בסופר ג׳יפים (8-16 מקומות ישיבה) שמיועדים בדיוק לנסיעות מסוג זה, כך שלא תסכנו את המכוניות ששכרתם. 

לנקודת המפגש לחצו כאן.

  • איסוף והורדה ב Hvolsvöllur. 

  • איסוף מהסביבה על פי בקשה.

  • נסיעה בסופרג'יפ בהרים.

  • מדריך ונהג. 

  • טיול רגלי בין שעה לשעתיים.

  • רחצה גיאותרמית. 

דמי ביטול בסך 100% יחוייבו במידה וההזמנה תבוטל 3 ימים או פחות לפני הסיור. 
דמי ביטול בסך 7% יחוייבו במידה וההזמנה תבוטל למעלה מ3 ימים לפני הסיור.

ברוך שובך!