טיולי יום מאורגנים באיסלנד

טיולי יום מרייקיאוויק

אם לא מתחשק לכם לנהוג, ואתם רוצים ליהנות מהנופים, החוויות ולשמוע על סיפורי המקום, אז טיולי היום המאורגנים הם בדיוק בשבילכם. טיולי היום המאורגנים יוצאים מריקיאוויק הבירה ומבירת צפון איסלנד, אקוורירי, כך שתוכלו לחסוך עלויות השכרת רכב והמדריכים יאספו אתכם ויחזירו אתכם לעיר המוצא שלכם.

שמורת לנדמנלאוגר

טיולים מאורגנים באיסלנד

איסלנד יכולה להפתיע לפעמים, אם זה בתוואי הדרך, במזג האוויר, או באזורים שנחסמים ברגע האחרון. לכן, כשאתם במסגרת טיול מאורגן לאיסלנד – אתם יודעים שיש מי שידאג לכם לחלופות. הטיולים היומיים נעשים על ידי המדריכים המקומיים, בעלי ניסיון רב והיכרות מצוינת עם תוואי השטח וההיסטוריה שלו, הם יעשירו את הטיול שלכם באנקדוטות מקומיות ויסייעו לכם בכל שאלה או בעיה. הגודל והרכב הקבוצה בדרך כלל נע בין 10 ל-20 אנשים, שמגיעים מכל העולם והמדריכים הם בדרך כלל איסלנדיים, דוברי אנגלית, מנוסים מאד ומכירים היטב את השטח האיסלנדי.

טיולי יום מאורגנים מרייקיאוויק

טיולי היום מרייקיאוויק יוצאים למעגל הזהב – הגייזר המפורסם, מפל הזהב והקרי בין יבשת אירופה לאמריקה. הם מגיעים גם לחצי האי סנייפלסנס המכונה איסלנד הקטנה כיוון שהוא עתיר בקרח, הרי געש, ומפלים. הם מגיעים גם לדרום האי, תוכלו להשקיף אל הר הגעש Hekla והר הגעשEyjafjallajökull  הידוע לשמצה ששיתק את כל אירופה. תוכלו גם ללכת לאורך חוף הלבה השחור ולראות את עמודי הבזלת הענקיים ניצבים על מי האוקיינוס האטלנטי, תגיעו גם למרכז ההררי של איסלנד לטיול בשמורת ההרים הצבעוניים לנדמנלאוגר ותטיילו על הקרחון המלכותי – קרחון בית השמש. מרבית הטיולים הללו אורכים כ-10 שעות בממוצע והם בדרגת קושי קלה- בינונית ומתאימים לכל המשפחה.

שמורת Landmannalaugar

טיולי יום מאורגנים

הרי געש
נמרוד רון

Inside the Volcano

תהיתם פעם איך נראה הר געש מבפנים? סיור מיוחד אל תוך הר הגעש ייקח אתכם לתוך הר געש רדום, דרך הלוע ועד לתחתית תא המאגמה שלו, שפעם היה מלא בלבה לוהטת.

לקריאה »
אגם Tjornin קפוא בסיור הליכה ברייקיאוויק
פעילויות
נמרוד רון

סיור הליכה ברייקיאוויק

סיור הליכה VIP אורך בין 2-3 שעות על ומתאים במיוחד למי שרוצה לקבל מגע אישי יותר ליום ברייקיאוויק, תלמדו על ההסטוריה של העיר והאומה האיסלנדית, וזו דרך נהדרת להתחיל (או לסיים) טיול באיסלנד!

לקריאה »
גייזיר
מפלים
נמרוד רון

טיול מעגל הזהב והלגונה הסודית

ביום אחד – 4 מהיעדים הפופולרים ביותר באיסלנד. הקרע בין יבשות אירופה ואמריקה, הגייזר שעל שמו נקראים כל הגייזרים בעולם, מפל הזהב והלגונה הסודית. אל תפספסו את הטיול הקסום הזה!

לקריאה »
מפל סקוגאפוס
חופים
מעיין יאני רון

טיול לחוף הדרומי והליכת קרחונים

טיול יום לחוף הדרומי של איסלנד והליכת קרחונים ב-Sólheimajökull – קרחון בית השמש האגדי.
בדרככם תבקרו את מפלי Seljalandsfoss ו-Skogafoss המלכותיים, תצפו בגלים אדירים על החוף השחור Reynisfjara ותחזרו לריקיאוויק עם סל חוויות מרהיבות.

לקריאה »
קירקיופל בחצי האי סנייפלסנס
חופים
נמרוד רון

טיול לחצי האי סנייפלסנס

טיול יום מרהיב מרייקיאוויק ל: ״איסלנד הקטנה״ – חצי האי סנייפלסנס, שמתאפיין בקרחונים, הרי געש, כלבי ים ונופים מרהיבים. תבקרו ב-Kirkjufell, “הר הכנסייה”המפורסם שהוצג כ-“הר ראש החץ” ב”משחקי הכס” ובעוד יעדים ונופים עוצרי נשימה

לקריאה »
שמורת לנדמנלאוגר
הרי געש
נמרוד רון

טיול לשמורת ההרים הצבעוניים

טיול יום מרהיב מרייקיאוויק להרי הריוליט הגעשיים של לנדמנלאוגר שכוסו בשכבות צבעוניות של מינרלים והפכו את האזור לאחד מהיפים ביותר לביקור באיסלנד

לקריאה »

שאלות נפוצות

בתכנון טיול לאיסלנד צריך לקחת בחשבון שאיסלנד היא מדינה של מרחבים אינסופיים, מזג אוויר הפכפך ופלאי טבע מדהימים. הזמן כאן שווה (די הרבה) כסף וחשוב להתארגן היטב לטיול באיסלנד, כדי להנות מכל רגע.

המדריך שתרכשו יספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו בשביל ליהנות מטיול מתוכנן היטב, ויכלול המלצות על אטרקציות באיסלנד, מסעדות באיסלנד, טרקים באיסלנד, מסלולי טיול ועוד.

לפני כמה שנים הפציעו לתקופה קצרה טיסות ישירות לאיסלנד עם חברת WOW האיסלנדית שפשטה מאז את הרגל ואיתה נסגרה האפשרות לטיסות ישירות לאיסלנד. כיוון שאיסלנד הפכה ליעד נחשק במיוחד בקרב ישראלים, יתכן שבהמשך יחזרו הטיסות הישירות, אבל כרגע אין טיסות ישירות לאיסלנד אלא אם כן זה במסגרת טיולים מאורגנים אשר חוכרים במיוחד את המטוסים לתאריכים ספציפיים. לכן, היפרדו כבר עכשיו מחלום הטיסה הישירה לאיסלנד במידה ואתם מגיעים מישראל ואתם מעוניינים בטיול עצמאי לאיסלנד.

הטיסות לאיסלנד כרוכות בעצירה במדינת ביניים, בדרך כלל גרמניה, הולנדֿ, צרפת, שוויץ, ספרד, דנמרק, פינלנד, איטליה ואנגליה. עכשיו בתקופת הקורונה, הטיסות מישראל לאיסלנד שממשיכות לצאת באופן קבוע הן טיסת לופטהנזה שעוצרת במינכן או פרנקפורט ומשם טיסת לופטהנזה נוספת לאיסלנד. טיסה אחרת היא טיסת British airways מישראל ללונדון ומשם לריקיאוויק. טיסה לאיסלנד שנחשבת טובה גם מבחינת חברות התעופה וגם מבחינת זמן ההמתנה (שעתיים בלבד) היא טיסת אל על ללונדון ומשם טיסה חברת איסלנדאייר לריקיאוויק. אנחנו ממליצים לחפש טיסות לאיסלנד ב-Google Flights וב-Sky scanner.

  • לו״ז מסודר של ימי טיול עצמאיים.
  • 3 מקומות לינה מומלצים לכל אזור.
  • המלצות על מסעדות ובתי קפה.
  • המלצות על רכבים וכל מה שצריך לדעת על נהיגה (וקנסות) באי.
  • המדריך המלא לטיפוס על הר הגעש.
  • ציוד ולבוש מתאים (ואיפה למצוא אותו).
  • מספרי החירום והחילוץ.
  • אפליקציות שיסייעו לכם בטיול.
  • מעיינות ומפלים נסתרים.
  • מילים שימושיות באיסלנדית.
  • מסעדות מומלצות.
  • אטרקציות לילדים.
  • וכמובן: כל הטיפים האישיים שלנו, כמקומיים.

אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם סוכנות איסלנדית שמבצעת הזמנות ללינה במלונות, לפעילויות, סיורים, אטרקציות והשכרת רכב בהתאם למסלול וההמלצות שלנו. 

בהחלט, ילדים מגיל 4 ומעלה יכולים לעשות חיים משוגעים באיסלנד. יש הרבה מאד אטרקציות לילדים באיסלנד: הבריכות והמעיינות החמים, הגייזרים, המפלים, גן החיות, מוזיאונים לילדים, לגונת הקרחונים, רכיבה על סוסים, ברחבי האי פזורים מוזיאונים לילדים, טרמפולינות, אינספור גני שעשועים, פארקים וריאות ירוקות רבות, ובמרכז העיר נמצא אגם שתוכלו לבקר בו עם הילדים ולהאכיל את הברווזים והברבורים, ובחורף הוא קופא ואפשר להחליק על הקרח.

עם זאת, כל הורה מכיר את ילדיו ואת המגבלות של הנסיעה איתם, צריך לקחת בחשבון את העובדה שמזג האוויר משתנה, שאם מקיפים את האי – מדובר בנסיעות ארוכות. לא מומלץ לצרף את הילדים לאטרקציות אתגריות כמו: טיפוס קרחונים, הטיפוס לצפייה בהר הגעש וטיפוסים על הרים.

ברוך שובך!