שייט אמפיבי בלגונת הקרחונים Jökulsárlón

הצטרפו לשייט המדהים הזה באחד המקומות הכי מעוררי השראה בעולם, לגונת קרחון יוקולסארלון. שייט בין קרחונים ענק ומרהיבים הממלאים את הלגונה כשהם נעים באיטיות אל האוקיינוס. זהו הסיור המושלם למי שרוצה להתקרב לתצורות הקרח היפות הללו ולנצל הזדמנות של פעם בחיים.
כדי להתחיל את הסיור הזה, תיפגשו בבית הקפה ב-Jökulsárlón עשרים דקות לפני יציאתכם, מכאן תמשיכו לעלות על כלי השיט האמפיבי ביבשה ותמתינו עד שייסע למים.

הסביבה הזו פשוט עוצרת נשימה מכל עבר עם הצורות והמבנים השונים של הררי קרח כחולים סביבך ולשון קרחון מגולפת לפניך.

תוכלו לבלות ארבעים דקות בחקר הלגונה אז הקפידו לשמור את המצלמה בהישג יד. על הסיפון יהיה מדריך דובר אנגלית שיספר לכם הכל על היווצרותו, ההיסטוריה והעתיד של האזור. אפילו תהיה לכם הזדמנות לטעום את הקרח; בהתחשב בעובדה שהוא בן כאלף שנים, זוהי החוויה הייחודית למדי.

כשאתם משייטים בלגונה, שימו לב לכלבי ים. רבים מהיצורים המקסימים האלה קוראים ל-Jökulsárlón בית, ולעתים קרובות ניתן לראות אותם משחקים במים או מתחממים על ההרים. כיצורים סקרנים, לכלבי הים של הלגונה אין בעיה עם בני אדם, מה שעוזר להקל על צילום כמה תמונות נהדרות.

לגונת הקרחון נחשבת בעיני רבים למראה היפה ביותר באיסלנד, וסירה אמפיבית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לצפות בה במלוא תפארתה. עם זאת, לאחר סיום הסיור, אל תשכחו לטייל לחוף היהלומים כדי לראות היכן שוטפים ההרים לאחר ההגעה לים. אפשר להקדיש יום שלם לחקור את האזור הזה, אבל הסיור בסירה בטוח יהיה גולת הכותרת.

אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם לראות את יוקולסארלון בין הקרח העתיק. הזמן עכשיו כדי לוודא שאתה מקבל את מקומך על הסיפון. בדקו זמינות על ידי בחירת תאריך והזמינו את ההרפתקה שלכם בלגונת קרחון Jökulsárlón.

  • שייט של 35-40 דקות
  • חליפת הצלה
  • חליפת ציפה
  • במידה של ביטול של פחות מ24 לפני תחילת בסיור, ייגבו דמי ביטול בסך 50%.

ברוך שובך!