טיול לחוף הדרומי והליכת קרחונים

טיול יום לחוף הדרומי של איסלנד והליכת קרחונים ב-Sólheimajökull – קרחון בית השמש האגדי. בדרככם תבקרו את מפלי Seljalandsfoss ו-Skogafoss המלכותיים, תצפו בגלים אדירים על החוף השחור Reynisfjara ותחזרו לריקיאוויק עם סל חוויות מרהיבות.

סיור יום בקבוצות קטנות שכולו געש, מפלים וקרחונים: המיניבוס יאסוף אתכם מריקיאוויק ותצאו לכיוון החוף הדרומי. תעברו מאחורי חומות המים המצודדות של מפל Seljalandsfoss, משם תמשיכו למפל סקוגפוס המלכותי, ואז תגיעו אל הגלים האדירים של האוקיינוס ​​האטלנטי בחוף Reynisfjara, הידוע גם כחוף החול השחור. בדרככם תחוו את כל הנופים המדהימים דרך אדמות החקלאות הפוריות והכפרים הקטנים של דרום איסלנד, שם הארץ עשירה בהיסטוריה ומורשת ויקינגית. בימים בהירים תהיה לכם תצפית מצוינת על הרי הגעש המפורסמים Hekla ו-Eyjafjallajökull.

כשתטפסו על קרחון בית השמש תזכו לראות נהדרת לכל הקרחון וסביבתו, לקרחון יש תצורות רבות של קרח ומפלים קטנים שתוכלו לחקור בעודכם מטיילים עליו. ההליכה על קרחון היא פעילות קלה, שמיועדת לגילאי 8-70.  רייניספארה (Reynisfjara), החוף השחור באיסלנד, נודע כאחד מהחופים השחורים הייחודיים בעולם. הסיבה לכך היא השילוב של הבזלת, החול השחור, מצוקי הענק שמתנשאים לגובה של כ-70 מטרים מעל הים ומערת Hálsanefshellir, מערת המשושים היפיפיה בחוף.

המיסטיקה, המסתוריות והיופי של החוף השחור באיסלנד הפכו אותו ללוקיישן נבחר בסדרות, פרסומות וסרטים רבים. מדובר באחד מהלוקיישנים הפופולריים באיסלנד. תוכלו לראות את החוף השחור בסצנות שהופיעו בעונה 7 של הסדרה המצליחה, משחקי הכס, תוכלו לזהות אותם בכמה סצנות שצולמו 'מצפון לחומה'. איפה עוד בעולם תוכלו לעמוד על קרח בן 700 שנה, ללכת מאחורי מפל בגובה 65 מטר ולטייל לאורך חוף חול שחור וולקני ביום אחד?

מה צריך להביא?

  • ביגוד עמיד למים כשכבה חיצונית
  • נעלי הליכה
  • מדריך מקצועי דובר אנגלית.
  • מדריך הליכת קרחונים.

  • כל ציוד הבטיחות.

  • הסעה מרייקיאוויק וחזרה לרייקיאוויק (האיסוף מהתחנות השונות אורך כ30 דקות).

  • דמי ביטול בסך 100% אם ההזמנה תבוטל יומיים או פחות לפני האירוע.

ברוך שובך!