מלונות מומלצים באיסלנד

מתכננים חופשה באיסלנד? תמצאו כאן רשימה מפורטת של המלונות המומלצים ביותר באיסלנד, מסווגים לפי האיזורים השונים ורמות התמחור השונות בטיול באיסלנד.
מלון בלגונה הכחולה באיסלנד

מלונות באיסלנד

במסגרת תכנון טיול באיסלנד, אחד הדברים שהכי חשוב להידרש אליהם כבר בשלב מוקדם הוא המלונות באיסלנד. כבר בחודשי החורף המוקדמים הולכים ואוזלים המקומות במלונות באיסלנד, זאת כיוון שעונת הקיץ קצרה ויש מיעוט מלונות וצימרים ברחבי האי וביקוש גבוה מאד. ישנם אזורים שבהם תמצאו יותר מלונות באיסלנד, כמו אזור ריקיאוויק ו-Vik, אבל ישנם גם אזורים עם מיעוט מלונות כמו הפיורדים המערביים והפיורדים המזרחיים. ולכן, מיד לאחר שאתם מגבשים את תוכנית הטיול, כדאי כבר לשריין מלונות באיסלנד. 

מהם המלונות המומלצים באיסלנד?

בטיול לאיסלנד, אמנם העיקר הוא הטבע והנוף המרהיב ולא מקומות הלינה, אבל חשוב לתכנן היטב היכן תלונו כיוון שהמלונות באיסלנד עבור טיול קיץ נתפסים כבר בתחילת החורף. ואיסלנד היא לא בדיוק מדינה אופטימלית לקמפינג ואוהלים בחוץ. יש באיסלנד גם צימרים, בקתות מבודדות, דירות, ומלונות דירות אבל תתקשו למצוא Airbnb ברחבי האי באזורים שהם אינם רייקיאוויק. אנחנו ממליצים לשריין את המלונות באיסלנד באמצעות בוקינג כי מדיניות הביטול שלהם יחסית גמישה למקרה שתצטרכו חלילה לשנות או לבטל. 

אז איפה כדאי ללון באיסלנד? נתחיל בהתחלה: 

אם אתם נוחתים באיסלנד מאוחר בלילה אז כדאי ללכת לישון ממש בצמוד לשדה התעופה ולשכור את הרכב למחרת בבוקר, במרחק הליכה משדה התעופה תוכלו למצוא את מלון Aurora Keflavik, הוא ממוקם ממש 300 מטר הליכה מהטרמינל ותוכלו להניח ראש עד הבוקר, לאכול ארוחת בוקר טובה, לקחת רכב ולצאת לדרך, זו אופציה טובה גם בחזור אם הטיסה שלכם יוצאת ממש מוקדם בבוקר, תוכלו להחזיר את הרכב בערב הקודם לישון שם, ולחסוך את הנסיעה מרייקיאוויק (וגם את עלות המלונות היקרים יותר שם).

מלונות ברייקיאוויק

עיר הבירה של איסלנד – רייקיאוויק נמצאת במרחק של כ-40 דקות נסיעה משדה התעופה ב-Keflavik ולכן יש מטיילים שמעדיפים ללון בה, היות והיא יותר שוקקת ואטרקטיבית מהעיר בה נמצא שדה התעופה באיסלנד. מצד שני, היא גם יקרה יותר ורועשת יותר מאשר האזור של שדה התעופה. 

בריקיאוויק תמצאו חיי תרבות ובילוי שוקקים, סצינת קולינריה מצוינת, אמנות מודרנית ופסטיבלי מוזיקה ולכן זהו אחד המקומות עם מגוון הרחב ביותר של מלונות באיסלנד. 

מלונות למשפחות

Hotel Orkin – מלון שיש בו גם אופציות לחדרים נוספים עבור משפחות והוא נחשב יחסית זול אבל במיקום טוב.

Reykjavik4you – דירות סטודיו, דירות של חדר ושני חדרים, יכולות להתאים מאד למשפחות עם ילדים גדולים יותר, במיקום מצוין במרכז העיר.

מלונות יוקרה

Alda hotel – מלון ברמה גבוהה, ממוקם ברחוב הראשי של רייקיאוויק – Laugavegur. חדרים מעוצבים למשעי, יש בו סאונה, ג׳קוזי וחדר כושר וארוחות מצוינות.

Hotel borg – מיקום מרכזי מאד, חדרים יפים, נקיים וארוחת בוקר טעימה.  

מלון Edition ברייקיאוויק

מלונות ייחודיים

מלון Edition – המלון היחיד ברייקיאוויק שנחשב ל- 5 כוכבים, המלון שייך לקבוצת המלונות Marriott, שנפתח השנה (2021) לראשונה. עיצוב חדשני, מיטות קינג סייז, ממוקם ממש ליד Harpa במרכז העיר, והאוכל הכי טוב מהמלונות בעיר, עם זאת מדובר במלון יקר במיוחד. 

מלונות זולים והוסטלים

Kex Hostel – במרחק של 250 מ׳ מרחוב Laugavegur במרכז העיר, לאורחים יש גישה למטבח משותף, מזנון ארוחת בוקר זמין ובר עם הופעות חיות בימי חמישי-שבת

למלונות נוספים ברייקיאוויק

מלונות במעגל הזהב

מעגל הזהב הוא מסלול יום שאפשר ומומלץ לעשות במסגרת טיול לאיסלנד. המסלול הזה כולל את הקרע בין היבשות בשמורת תינגווליר, הגייזר ומפלי הזהב. המסלול הזה הוא במרחק של כשעתיים מריקיאוויק ואפשר לחזור בסופו ללון ברייקיאוויק או ללון באזור מעגל הזהב ואז להמשיך דרומה לכיוון Vik, החוף השחור, חוף היהלומים ולגונת הקרחונים

באזור מעגל הזהב תוכלו ללון בעיר הסמוכה Laugarvatn ובעיירה גייזיר.  

מלונות ייחודיים

Torfhus Retreat – ממוקם 14 ק”מ מגייזר, תוכלו להינות ממגורים בבתי דשא כמו ויקינגים אמיתיים אך להינות מפינוקים בני זמננו ולרחוץ במעיינות החמים שבמקום ולהנות מארוחת בוקר טובה.

Nattura Yurtel – חוויית לינה אדירה ויוקרתית בתוך יורטים (אוהלי צפון) מיוחדים ומותאמים לתנאים באיסלנד.

מלונות למשפחות

Golden circle apartments דירות נעימות במחירים נוחים. 

מלון בתי הדשא בגייזיר

מלונות יוקרה

Hotel Geysir – מלון מפנק ויפהיפה, מעוצב בסגנון נורדי, מיטות גדולות, חדרים מרווחים, מסעדה מצוינת במלון, ממוקם קרוב לגייזיר. 

מלונות זולים והוסטלים

Geysir Hestar – חוות הסוסים האיסלנדים מספקת אירוח כפרי, החווה משקיפה על איזור גייזיר ומציעה סיורי רכיבה על סוסים.

Laugarvatn Hostel הוסטל עם אמבטיות משותפות, במחירים שנחשבים נמוכים. 

למלונות נוספים בגייזיר

למלונות נוספים בLaugarvatn

מלונות ב-Hella

העיירה Hella אמנם לא מעניינת כמו רייקיאוויק או יפה כמו Vik, אבל היא נמצאת במיקום אסטרטגי ממנו ניתן לצאת לטיולי יום כמו שמורת ההרים הצבעוניים, שמורת ת׳ורסמורק ומעגל הזהב. בנוסף, היא באמצע הדרך בין ריקיאוויק לויק, כך שתוכלו לבקר במערות hella, לנשנש משהו טעים, ללון בעיר ולמחרת להמשיך ל-Vik. המלונות באיסלנד בדרך כלל לא מצטיינים ביוקרה יוצאת דופן אבל דווקא ב-Hella תוכלו למצוא את מלון Ranga שנחשב למלון ברמה גבוהה מאד. 

מלונות ייחודיים

Stóra-Mörk III Guesthouse – בית הארחה נעים באזור הפתוח והחוות של דרום איסלנד, בסמיכות למפל Seljalandsfoss וממש צמוד לכביש שיוצא לשמורת תורסמורק.

מלונות למשפחות

Selalækur Country Guesthouse –  בית מרווח מאד, מתאים ל-8 אנשים, מרפסת, נוף יפהיפה להרים , נקי ונעים. 

Farmer Guesthouse – המקום למי שרוצה ללון בחווה אותנטית באיסלנד ולהציץ לחיי הכפריים באי. בית עם 4 חדרי שינה, שני חדרי שירותים ומקלחות. 

מלונות יוקרה

Ranga Hotel – מלון יפהיפיה, שנחשב לאחד המלונות היוקרתיים והטובים ביותר באזור. 

מלונות זולים והוסטלים

Kanslarinn hostel – ההוסטל היחידי ומקום הלינה הזול ביותר באזור, החדרים מאובזרים בשולחן עבודה אך חדרי הרחצה משותפים.

למלונות נוספים ב-Hella

מלונות ב-Vik

העיירה הסמוכה לחוף השחור והעיר הדרומית ביותר באיסלנד. העיר משקיפה על ניצבי בזלת ענקיים, שמתנשאים מתוך המים. בעיר יש רק כ-300 תושבים ולפני שנתיים, בזכות מיעוט התיירים בשל הקורונה, הצליחו לשכנע את תושבי העיר לצלם סרט על ההתפרצות של הר הגעש ״קטלה״ (Katla) וכיסו את כל העיר באפר למספר חודשים עד סוף הצילומים. 

Vik i Myrdal (שמה המלא) היא עיר החוף היחידה באיסלנד ללא נמל. כתוצאה מכך, האזור לא היה מיושב עד שנות התשעים של המאה ה-19, אז הפך לנקודת מפגש של סוחרים וחקלאים דרומיים.

מלונות למשפחות

Vik Cottages – צימרים יפים ונעימים, טובלים בירק ומשקיפים לטבע האיסלנדי, מתאימים למשפחות. 

Vik apartments – היחידות מרוהטות ברצפות פרקט וכוללות חדר רחצה פרטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, שולחן עבודה, סלון, מטבח מאובזר, מרפסת ונוף לים. יש פינת ישיבה ופינת אוכל בכל היחידות.

מלונות יוקרה

Black beach suites – צימרים בוטיק, בעיצוב מודרני, עם נוף לים, בחלק מהצימרים יש מרפסת וסלון, בכולם יש מטבח מאובזר. זו אופציה זולה יותר למשפחות, מדובר בדירות סטודיו לארבעה אורחים לכל היותר.

Hotel Kria – המלון בעיצוב מודרני/מינימליסטי, במלון יש מסעדה מעולה שכל המנות בה מורכבות ממוצרים מקומיים בלבד.

מלונות זולים והוסטלים

The Barn – ההוסטל ממוקם בין הכפר ויק לקרחון Mýrdalsjökull ומציע חדרים משותפים במחירים זולים במיוחד.

למלונות נוספים בויק

מלונות ב-Kirkjubaerklaustur

קירקיוברקלוסטור (בתרגום מאיסלנד, העיר של חוות הכנסייה), היא עיירה שנמצאת בין העיר Vik לבין Hof בקרבת שמורת Skaftafell ולגונת הקרחונים ולכן היא נחשבת למיקום מצוין למי שרוצים לטייל באזור הדרום מבלי לנסוע שעות ארוכות בדרכים. העיירה נוסדה ב-1186, עוד לפני ההתיישבות הנורדים באיסלנד, על ידי נזירות ונזירים אירים ולכן יש בה עד עצם היום הזה אזכורים להיסטוריה הזו, המפל המפורסם בעיר נקרא Systrafoss על שמן של הנזירות, וכך גם האגם Systravatn והסלע Systrastapi. העיירה הזו נודעה גם בעקבות קרבתה להתפרצות הר הגעש לאקי, ב-1783 שהייתה הרסנית עבור הכלכלה והחיים באירופה כולה ואף הובילה למהפכה הצרפתית. 

מלונות ייחודיים

Magma Hotel – מלון מאגמה הוא מלון קטן ואינטימי, הנוף מהמלון ייחודי – אגם עשיר בציפורים, שדות לבה מכוסים אזובים ונהר קרחוני חול שחור.

מלונות למשפחות

Adventure hotel Geirland – מלון בסגנון פשוט יותר, חדרים נוחים, בלב אזור של חוואי האזור.

מלון Magma

מלונות יוקרה

Hotel Laki – המלון הכי יוקרתי באיזור, בניהול משפחתי, הוא מציע אוכל איסלנדי מסורתי, אפשר לארגן דיג באגם הצמוד בתיאום עם בעלי המלון.

מלונות זולים והוסטלים

Hvoll Hostel – ממוקם 20 ק״מ מזרחית לעיר, מציע חדרים פשוטים ושיתופיים.

מלונות נוספים ב-Kirkjubaerkluastur

מלונות ב-Hofn

Höfn שוכנה בקרבת הקרחון הגדול ביותר באירופה, Vatnajökull בחלק הדרום מזרחי של איסלנד והנוף באזור זה פשוט עוצר נשימה.  בעשורים האחרונים, התיירות פורחת ואפשר למצוא בעיר בתי מלון, אתרי קמפינג, מסעדות, חנויות, בריכות שחייה, מגרשי גולף, מסלולי הליכה מסומנים ומוזיאונים שונים, כגון מוזיאון ימי, שני מרכזי מבקרים בפארק הלאומי ומרכזו של הסופר הדגול ת’ורברג תורדרסון. 

צמיחתה של הופן במאה ה-20 מכפר קטן לעיירה של היום היא תוצאה של התפתחות תעשיית דיג מגוונת יחסית. כולל מינים בעלי ערך גבוה כמו הלובסטר הנורבגי (Nephrops norvegicus) והלובסטר האיסלנדי. בנוסף, מעיירה זו תוכלו לצאת למסע על אופנועי שלג בקרחון Vatnajökull – אחת החוויות המסעירות ביותר באיסלנד. 

מלונות ייחודיים

Hali Country מלון בו תוכלו גם למצוא מוזיאון וגם ארוחת ערב טובה. 40 דקות מערבית להופן נמצא המלון הצנוע, החדרים יחסית פשוטים במחירים שנחשבים נוחים מאד. המקום הוא מרכז תרבותי על שמו של הסופר Þórbergur שגדל במקום. המוזיאון מעוצב בצורה של ספריה ומוקדש לספרות איסלנדית.  

 

מלונות למשפחות

Hvammur Apartments  – צימרים מפנקים, גדולים ויוקרתיים, משקיפים לנוף מדהים. 

מלונות יוקרה

Fosshotel Hofn – לא בדיוק עונה להגדרה של מלון יוקרה אבל מרשת Fosshotel הידועה, ממש למרגלות ההרים וקרחון Vatnajokull הגדול באירופה.

מלונות זולים והוסטלים

Hofn Hostel – החדרים הפשוטים בהוסטל מגיעים עם מתקני רחצה משותפים ותמצאו גם חדר אוכל מרווח, המסעדות ובתי הקפה של Hofn נמצאים במרחק של 5 דקות הליכה. 

מלונות נוספים ב-Hofn

מלונות ב-Egilsstaðir

בירת המזרח והעיר הגדולה ביותר בפיורדים המזרחיים, הדרך אליה וממנה משובצת בכפרי דייגים פסטורליים ומראות מרהיבים של הפיורד. במרחק קצרצר ממנה אפשר למצוא את שרשרת הרים מהמרשימים והיפים ביותר באיסלנד המכונים הרי הקרניים בשל צורתם המחודדת. בפיורדים המזרחיים תוכלו למצוא עדרים של איילי צפון ובקץ בדרך כלל אפשר ליהנות שם ממזג אוויר חמים יותר מאשר בכל רחבי איסלנד. היער הלאומי המרשים Hallormsstaður נמצא בקרבת מקום, גם הטרק המפורסם Stórurð והמעיינות החמים Vok baths ששוכנים ממש על הפיורד. 

מלונות ייחודיים

Hotel 1001 Nott – מלון מצוין בבעלות משפחתית, הממוקם באזור שקט ליד אגם Lagarfljót, תוכלו ליהנות מהנופים ואולי אף מאורות הצפון (בחודשי ספטמבר-אפריל) בג׳קוזי החיצוני במלון. 

Guesthouse – Lake Hotel Egilsstadir – מלון מפורסם בניהול משפחתי שנשען על היסודות הישנים של תרבות החקלאות האיסלנדית.

מלונות למשפחות

Skipalaekur Farm Apartments – בתים מרווחים ונעימים, מתאימים מאד למשפחות. 

מלונות יוקרה

Icelandair Hotel Herad – חדרי אירוח יפים, מרווחים, מאובזרים ושירות טוב. יש מסעדה מצוינת במלון, שמשתמשת בחומרי גלם טריים ומקומיים. תוכלו לטעום ריבות תוצרת בית וסירופים מפירות יער שנקטפו במקום, מסלטים וירקות טריים, איילי צפון ואווזי פרא.

מלונות זולים והוסטלים

 Tehusið Hostel– האכסניית מתגאה בבר, מרפסת ונוף אל העיר, יש מסעדה, מטבח משותף וטרקלין משותף.

כל חדרי האירוח כוללים חדר רחצה משותף, מייבש שיער ומצעים.

האזור פופולרי למסלולי הליכה, ותוכלו להשכיר אופניים במקום.

מלונות נוספים ב-Egilsstaðir

מלונות במיוואטן

העיר המבעבעת שנמצאת מסביב לאגם מיוואטן הוא האגם הרביעי בגודלו באיסלנד, הוא מוקף בצורות סלעיות מיוחדות הודות לזרימת הלבה המרובה באזור. באגם שוכנות ציפורים מזנים שונים, ובין היתר אפשר למצוא שם יותר סוגי ברווזים מכל מקום אחר בעולם בתקופת הקיץ. בעיר תוכלו למצוא הרי געש, נביעות חמות, מעיינות ואדמה מעשנת. כשאתם מגיעים למיוואטן, אל תפספסו את הטבילה במעיינות החמים של מיוואטן שהרבה מחשיבים אותם לטובים יותר מהלגונה הכחולה, כיוון שהם פחות מוכרים ויותר אינטימיים. 

מלונות ייחודיים

Vogafjós Farm Resort – כאן תוכלו גם לאכול את ארוחת הערב המומלצת באזור וגם להניח את ראשכם ללילה, מדובר בבקתות יחסית צנועות, אך המיקום המרכזי בתוך איזור מיוואט ואווירת החווה, משווים להן קסם ייחודי.

מלונות למשפחות

Dimmuborgir guesthouse – הבקתות המוצעות ממוקמות ממש בסמוך לשביל הלבה המפורסם וגם צופות על לוע הר הגעש הגדול שבמיוואט.

מלונות יוקרה

Laxa hotel – בחלק הדרומי של אגם מיוואטן שוכן מלון מהמם, מסעדה טובה ודיל שיש למלון עם המרחצאות של מיוואט הופך את המלון לכדאי.

Fosshotel Myvatn – רשת מלונות גדולה ומפורסמת באיסלנד, חדרים מצוינים וארוחת בוקר טובה. 

מלונות זולים והוסטלים

Hlid Hostel – ההוסטל מציע חדרים פרטיים או משותפים, ונמצא במרחק הליכה מהאגם, המתקנים כוללים פינת ברביקיו, המרפסת, המטבח ,חדרי הרחצה והכביסה משותפים.

מלונות נוספים במיוואט

מלונות באקוריירי

העיירה אקוריירי Akureyri בת 20,000 תושבים, קרויה “בירת הצפון”,  והיא המרכז העירוני הגדול באזור. בעיר התיישבו ויקינגים כבר במאה התשיעית והיא עברה כמה גלגולים. בשלב מסויים אוכלוסיית העיר מנתה 12 תושבים בלבד, אבל מ 1862 העיר החלה להתבסס ולגדול, בעיקר בגלל התנאים הגאוגרפיים שלה. ההרים מסביב לעיר, מגינים עליה מפני הרוחות הסוערות, והאדמה טובה לחקלאות. תמצאו בה כנסייה מיוחדת, רמזורים עם לבבות אדומים, יער מקסים, גן בוטני ומוזיאונים של תעופה, אופנועים ואמנות. מהעיר יוצא שיט לוויתנים עם סיכויים גבוהים מאד לצפייה ביונק הימי המופלא הזה, ואפשר לצאת ממנה לטיולי יום במפלי Dettifoss, Godafoss, מכתש אסקייה וקניון Asbyrgi

מלונות למשפחות

Viking Cottage & Apartments – המלון משקיף על הפיורד אקוריירי , כל הדירות כוללות מטבח מאובזר היטב ומרפסת פרטית.

תוכלו ליהנות מנוף לים מכל הקוטג’ים ותמצאו מתקני ברביקיו וג׳קוזי חיצוני במרפסת.

מלונות ייחודיים

Íslandsbærinn /Old Farm ללון בחווה איסלנדית אמיתית – חוויה מקסימה למי שרוצה לטעום מהחיים האיסלנדיים. 

מלונות יוקרה

Hotel Kea – מלון במרכז העיר, שייך לרשת מלונות ידועה וטובה באיסלנד. המלון נקי, מסודר ונעים והחדרים מרווחים, יש אפשרויות לחדרים גדולים במיוחד למשפחות.

מלונות זולים והוסטלים

Akureyri Backpackers – ההוסטל ממוקם במרכז אקוריירי, מציע חדרים למתקני רחצה משותפים. תוכלו ליהנות מארוחות ומשקאות בבית הקפה של Backpackers Akureyri שבמקום. לאורחים יש גישה למטבח משותף עם מתקני בישול.

מלונות נוספים באקוריירי

מלונות בחצי האי סנייפלסנס

בחצי האי סנייפלסנס יש מספר כפרים קטנים ויפים, רובם נמצאים בצד הצפוני, שם הדיג טוב יותר. Stykkishólmur הוא כפר מקסים ופופולרי בקרב מטיילים. כפר הדייגים Grundarfjörður מונה כ-900 תושבים, ושוכן על שפת מפרץ שנושק לאוקיינוס האטלנטי ומשקיף להר Kirkjufell. אפשר ללון גם בכפרים הקטנים Hellnar ו-Arnarstapi. עם מצוקים ותצורות גאולוגיות מרשימות במיוחד, שדה לבה ומספר נקודות תצפית מדהימות. 

 

מלונות למשפחות

Fosshotel Hellnar -המלון ממוקם בדרום חצי האי סנייפלסנס בעיירה Hellnar וששייך לאחת הרשתות הגדולות היותר באיסלנד: Fosshotel, המלון נחשב טוב מאד, נקי ונעים. 

מלונות יוקרה

Drangar Country Guesthouse – בית ההארחה דראנגר ממוקם במרחק של 37 ק”מ מזרחית מסטיקיסולמור, בחצי האי סניפלסנס. בית ההארחה זכה למספר פרסים בינלאומיים בתחום העיצוב וחויית אירוח ייחודית.

מלון Drangar בסנייפלסנס

מלונות ייחודיים

Hótel Egilsen – המלון הותיק בסטיקיסהולמור, באווירה כפרית וביתית, למי שחובבים מלונות באווירה מקומית. 

מלונות זולים והוסטלים

Grundarfjordur Hostel – הוסטל Grundarfjordur מציע חדרי אירוח המעוצבים באופן אינדיבידואלי עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. לכל חדרי האירוח באכסניה יש גישה למתקני חדר רחצה ומטבח משותפים. רוב החדרים מציעים נוף אל העיר.

טרקלין טלוויזיה משותף זמין גם הוא לכל האורחים.

מלונות נוספים בStykkisholmur

מלונות בפיורדים המערביים

הפיורדים המערביים של איסלנד הם ביתם של כמה מפניני הטבע הדרמטיות ביותר באיסלנד, ובהיותם יחסית מרוחקים, מטיילים בהם הרבה פחות מאשר באזורים אחרים באיסלנד, מה שהופך את הטבע לפראי במיוחד. העיירה Ísafjörður משמשת כבירת האזור, למרות העובדה שיש בה רק 3,000 תושבים. ישנם כפרי דייגים רבים בפיורדים, אם כי ברובם מתגוררים מאות בודדות של תושבים. זהו אחד האזורים המרהיבים ומעוררי השראה במדינה. העיירות קטנות, וביניהן נופים בלתי רגילים ותכונות דרמטיות שלא ניתן למצוא בשאר איסלנד. בעוד שחציית הפיורדים המערביים דורשת נהיגה רבה, הנוף שמסביב מוכיח שהמסע יכול להיות מדהים לא פחות מהיעד.

מלונות ייחודיים

Hótel Laugarhóllבכפר Holmavik תמצאו מלון שמציע רחצה במעיינות חמים טבעיים, ארוחת בוקר טובה במסעדה הקטנה שבו.

מלונות למשפחות

Hotel West – המלון ממוקם במרכז העיירה Patreksfjordur, תוכלו להנות מנופים של ההרים שמסביב, ולהשקיף על הפיורד היפיפה.

 

מלונות זולים והוסטלים

Ísafjörður Hostelהאכסניה מציעה אירוח עם חדרי רחצה משותפים. מקום האירוח האחיות של האכסניה מלון Ísafjörður ממוקם במרחק של 400 מטרים בלבד משם, שם נמצא דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מלונות נוספים בIsafjordur

מלונות נוספים בHolmavik

מלונות נוספים בPatreksfjordur

 

שאלות נפוצות

כמה שיותר מוקדם, גם היצע המלונות יהיה יותר גדול, וגם המחירים יהיו נוחים יותר. באיסלנד לא בונים כמעט מלונות חדשים כיוון שעונת התיירות קצרה מאד (יוני-ספטמבר) ובכל התקופה שמחוץ לעונה, המלונות לא מלאים. לכן, כדי לתפוס מלונות טובים – כדאי להזמין למעלה מחצי שנה מראש. 

בעיירות הנידחות יותר בכביש הטבעת. לדוגמה, סיידיספיורדור במזרח, והוסאוויק וסביב אגם מיוואט בצפון. ככל שמתקרבים לעונה אז יש פחות היצע כמעט בכל האי מלבד בריקיאוויק.   
כן, יש בקתות מקסימות באיסלנד, אתרי קמפינג נוחים, מרווחים ונקיים. אך בכל הקשור ל-Airbnb – ההיצע נמוך מאד. 
קל מאד, האיסלנדים, גם באזורים הכפריים, יודעים אנגלית מצוין. 
 

אולי יעניין אותך:

אגם Lagarfljót
מזרח איסלנד
נמרוד רון

אגם Lagarfljót

בסמוך לבירת מזרח איסלנד, Egilsstaðir, שוכן לו אגם Lagarfljót: אגם צר וארוך, שמגיע עד לעומק של 112 מטרים. עם מראות מרשימים, פעילויות נהדרות בסביבה וסיפור עם מעניין במיוחד, הנה כל המידע החשוב על האגם המיוחד.

קרא עוד »
הר הגעש Hverfjall
אגם מיוואטן
נמרוד רון

מכתש Hverfjall

מעט ממזרח לאגם Myvatn, שהוא אחד האגמים הגדולים ביותר באיסלנד, נמצא מכתש Hverfjall, אחד המכתשים המרשימים והייחודיים באיסלנד. בכתבה זו, ניתן לכם את כל המידע הרלבנטי על המקום: סיפור היווצרות המכתש, ההיסטוריה שלו והדרכים הטובות ביותר לבקר בו.

קרא עוד »
הר Vindbelgjarfjall שבאגם Myvatn
אגם מיוואטן
נמרוד רון

הר Vindbelgjarfjall

יש דרכים רבות לחוות את הטבע המרהיב של איסלנד. בין נסיעות בדרכי נוף מרשימות, עצירות בנקודות תצפית מרהיבות, שייט, סיורים מודרכים ועוד, לא חסרות אפשרויות נפלאות לפעילויות עבור מטיילים באיסלנד. עם זאת, רבים יסכימו כי אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הטבע עוצר הנשימה של המדינה היא דרך הרגליים, באמצעות הליכה במסלולים הנפלאים שפזורים לכל אורך המדינה. בכתבה זו, נספר לכם על אחד המסלולים המומלצים באזור אגם מיוואטן: הטיפוס על הר Vindbelgjarfjall, בצפון-מזרח איסלנד.

קרא עוד »

ברוך שובך!