כך תשתמשו בתכנית הטיול

כך תתאימו את התכנית למספר ימי הטיול שלכם
רכיבה על סוסים בחוף השחור

היי! אנחנו מאד שמחים שרכשתם את התכנית הקלאסית שלנו ואנחנו בטוחים שאם תשתמשו בה היטב, תוכלו להפיק מקסימום הנאה מהשפע שיש לאיסלנד להציע למטיילים.

אם תגיעו לאיסלנד בטיסה מאוחרת ערב לפני תחילת הטיול, ייתכן ותעדיפו לישון קרוב לשדה ולאסוף את הרכב למחרת בבוקר, במקרה הזה אנחנו ממליצים ללון באחד משני המלונות הבאים:

Aurora Keflavik – צמוד לשדה, אפשר ללכת ברגל.

Hotel Keflavik – נסיעה קצרה במונית.

אם תגיעו בשעות הצהריים אנחנו ממליצים לנסוע למקום הלינה ברייקיאוויק, ובדרך תוכלו לעשות עצירה קצרה באזור הגיאותרמי של Krysuvik.

כך מומלץ להשתמש בתכנית: 

  • בכל יום פרטנו על יעדי המסלול השונים, מרבית הכניסות לשמורות והיעדים השונים הן בחינם פרט לתשלום בעבור החניה, במקומות בהן זה המצב צריך לשלם במדחן, או באתר ייעודי לכך, בדרך כלל תמצאו קוד QR לתשלום בקלות על השילוט במקום.
  • בחלק מהימים הצענו פעילויות נוספות והן בתשלום, למשל סיור רכיבה על אופנועי שלג, סיור הליכת קרחונים, שייט לווייתנים ועוד, את הסיורים הללו אנו ממליצים להזמין חודשים מראש על מנת שיובטח מקומכם, אם תמתינו עד לחודשי הקיץ לביצוע ההזמנה ייתכן ולא יישאר מקום, חלק מהפעילויות אפשר לבצע במספר מקומות (אופנועי שלג, מעיינות חמים) ככה שאנחנו ממליצים לעבור על התכנית ולהחליט מה הבלאנס הנכון עבורכם מבחינת כמות הפעילויות והקצב היום יומי שלכם.
  • בזמן הטיול אנחנו ממליצים להיכנס בתחילת כל יום טיול מתוך הטלפון שלכם ליום הטיול הרלוונטי וללחוץ על המפה לניווט ישיר ליעדים שלכם (לשם כך יש להוריד אפליקציית גוגל מפות).
  • בסוף כל יום טיול תמצאו את ההמלצות שלנו על מלונות ברמות שונות, אם המלונות הללו לא פנויים או שאתם מעוניינים במלונות אחרים, תוכלו לחפש בעצמכם מלונות בקישור ישיר ״למלונות נוספים״, את המלונות חשוב להזמין כמה שיותר מוקדם בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר וזמינות רבה יותר
  • יום מספר 7 מכיל בתוכו אופציות רבות לטיול ברייקיאוויק ובסביבה, כך שאם יש לכם מספר רב יותר של ימים תוכלו לנצל יעדים נוספים מתוך היום הזה.

אולי יעניין אותך:

פאפין ב Borgarfjörður eystri
מזרח איסלנד
נמרוד רון

Borgarfjörður eystri

בקצה המזרחי של איסלנד, הרחק מעבר למסלול המוכר והתיירותי, נמצא אחד הכפרים המבודדים והמרשימים ביותר בכל איסלנד. הוא אתר מדהים לביקור, עם שלל אפשרויות נהדרות עבור מטיילים. אז אם אתם מעוניינים לבקר במקום מיוחד שנמצא מחוץ למפת התיירים, הכתבה הזו בשבילכם.

קרא עוד »
מערת יודה - הר Hjörleifshöfði
דרום איסלנד
נמרוד רון

הר Hjörleifshöfði

בדרום איסלנד, מעט ממזרח לעיירה Vik, מתנשא לו בדרמטיות הר Hjörleifshöfði, שמגיע לגובה של 221 מטרים, בהפרש גדול מכל האיזור שסביבו, מה שהופך אותו למרשים ובולט במיוחד. עם נופים נפלאים אל האוקיינוס והאיזור כולו, מערה מפורסמת וייחודית, והיסטוריה יוצאת דופן, צוק Hjörleifshöfði הוא בהחלט אחת הפנינות החבויות של האיזור, ואתר נפלא לביקור במהלך טיול באיסלנד.

קרא עוד »

ברוך שובך!

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את חבילת 7 טיולי כוכב מריקיאוויק