כך תשתמשו בתכנית הטיול

כך תתאימו את התכנית למספר ימי הטיול שלכם
רכיבה על סוסים בחוף השחור

היי! אנחנו מאד שמחים שרכשתם את התכנית הקלאסית שלנו ואנחנו בטוחים שאם תשתמשו בה היטב, תוכלו להפיק מקסימום הנאה מהשפע שיש לאיסלנד להציע למטיילים.

אם תגיעו לאיסלנד בטיסה מאוחרת ערב לפני תחילת הטיול, ייתכן ותעדיפו לישון קרוב לשדה ולאסוף את הרכב למחרת בבוקר, במקרה הזה אנחנו ממליצים ללון באחד משני המלונות הבאים:

Aurora Keflavik – צמוד לשדה, אפשר ללכת ברגל.

Hotel Keflavik – נסיעה קצרה במונית.

אם תגיעו בשעות הצהריים אנחנו ממליצים לבחור אחת או שתיים מההמלצות שלנו לטיול בחצי האי רייקיאנס (האזור בו נמצא שדה התעופה) ומשם להמשיך ללון ברייקיאוויק ולהנות קצת מהעיר בערב ההגעה.

כך מומלץ להשתמש בתכנית: 

  • בכל יום פרטנו על יעדי המסלול השונים, מרבית הכניסות לשמורות והיעדים השונים הן בחינם פרט לתשלום בעבור החניה, במקומות בהן זה המצב צריך לשלם במדחן, או באתר ייעודי לכך, בדרך כלל תמצאו קוד QR לתשלום בקלות על השילוט במקום.
  • בחלק מהימים הצענו פעילויות נוספות והן בתשלום, למשל סיור רכיבה על אופנועי שלג, סיור הליכת קרחונים, שייט לווייתנים ועוד, את הסיורים הללו אנו ממליצים להזמין חודשים מראש על מנת שיובטח מקומכם, אם תמתינו עד לחודשי הקיץ לביצוע ההזמנה ייתכן ולא יישאר מקום, חלק מהפעילויות אפשר לבצע במספר מקומות (אופנועי שלג, מעיינות חמים) ככה שאנחנו ממליצים לעבור על התכנית ולהחליט מה הבלאנס הנכון עבורכם מבחינת כמות הפעילויות והקצב היום יומי שלכם.
  • בזמן הטיול אנחנו ממליצים להיכנס בתחילת כל יום טיול מתוך הטלפון שלכם ליום הטיול הרלוונטי וללחוץ על המפה לניווט ישיר ליעדים שלכם (לשם כך יש להוריד אפליקציית גוגל מפות).
  • בסוף כל יום טיול תמצאו את ההמלצות שלנו על מלונות ברמות שונות, אם המלונות הללו לא פנויים או שאתם מעוניינים במלונות אחרים, תוכלו לחפש בעצמכם מלונות לפי שם האזור שציינו (קישור ישיר ״למלונות נוספים״, את המלונות חשוב להזמין כמה שיותר מוקדם בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.
  • יום טיול נוסף בחצי האי רייקיאנס: אם יש לכם יום נוסף חופשי מאזור רייקיאוויק או נחתתם מוקדם בבוקר ואתם רוצים לעשות יום באיזי ולהתחיל את הטיול המשמעותי שלכם רק מחר, זה היום בשבילכם, חצי האי רייקיאנס ממוקם בין שדה התעופה שבו תנחתו (ותמריאו) ולכן הוא האופציה הטובה ביותר לחקור אותו היא ביום ההגעה או ביום ההמראה, סדר היעדים מסודר כאילו תעשו אותו ביום האחרון ממש לפני הטיסה, כך שאם תרצו לעשות אותו ביום הראשון שלכם באיסלנד תצטרכו להתחיל בסדר ההפוך. כאן תוכלו לקרוא על יום הטיול שלכם בחצי האי רייקיאנס. 
  • יום נוסף בדרום (מכתשי לאקי): אפשרות נוספות היא להוסיף יום לינה ב- Skaftafel/Hoff שבאזור הדרום (אחרי יום 5) ולהקדיש יום טיול לסיור מאורגן למכתשי לאקי. אחת מההתפרצויות הוולקניות הגדולות ביותר באיסלנד. מומלץ לנסוע באופן מאורגן כי מדובר בנסיעה בכבישי F שמתאימה לנהגי שטח מנוסים, אך תוכלו גם לנסוע עצמאית במידה ויש לכם ג׳יפ גבוה מספיק וניסיון בנהיגת שטח. מכתשי לאקי נוצרו כתוצאה מאחת ההתפרצויות הכי גדולות בעולם: ההתפרצויות יצרו מכתשי ענק מהם פרצה הלבה למרחק של כ-25 ק”מ.
    הלבה זרמה כ-8 חודשים וכיסתה שטח של 565 ק”מ רבועים, כשטח תל אביב, השרון וגוש דן יחדיו.
  • הגעה למכתשים באופן עצמאי היא דרך כביש F206, הדרך מתחילה סמוך לחוות Hunkubakkar. הנסיעה אורכת כ-3 שעות לכל כיוון (בסופר גיפים היא אורכת כשעה וחצי לכיוון). אם ירדו גשמים בימים שקדמו להגעתכם ייתכן ותצטרכו לעבור נחלים ונהרות, מומלץ לבדוק את מצב הכביש road.is במרכז המבקרים (ולאסוף מפה) טרם היציאה,
  • מפה והסברים על שבילי ההליכה באזור תמצאו כאן.
  • לחצו להגעה למרכז המבקרים.

אולי יעניין אותך:

הכפר Grundarfjörður
חצי האי סנייפלסנס
נמרוד רון

הכפר Grundarfjörður

כפר הדייגים Grundarfjörður מונה כ-900 תושבים, הוא שוכן על שפת מפרץ שנושק לאוקיינוס האטלנטי ומשקיף להר Kirkjufell שהוא בגדר must see לכל מי שמתכנן טיול באיסלנד.

קרא עוד »
אולם הקונצרטים Harpa
רייקיאוויק
נמרוד רון

אולם הכנסים והקונצרטים Harpa

אולם הקונצרטים הרפה ברייקיאוויק הוא פלא אדריכלי, שילוב מדהים של עיצוב מודרני והשראה איסלנדית. קראו הכל אולם הקונצרטים המיוחד הזה במאמר זה!

קרא עוד »
קניון Alkugil - איסנלד
צפון איסלנד
מעיין יאני רון

קניון Alkugil

קניון Álkugil, שנוצר על ידי נהר Álftarskálará, הינו מסלול הליכה נהדר מחוץ למסלול התיירים השחוק, באיזור צפון איסלנד, אשר מזמן למבקרים בו נופים נפלאים וחוויה מיוחדת. כאן, ניתן לכם את כל המידע הרלבנטי על הביקור בקניון.

קרא עוד »

ברוך שובך!

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את חבילת 14 ימי טיול שלנו